Legaaaaaa.....

11:05 PM Posted In , , 6 Comments »
penat seiii dua tiga menjak ni..ni pun tak abis lagi ni..ada satu esemen tak siap lagi ni..tapi report project dah siap dah..fuhhhh lega..rasa cam baru je lepas b****k kapur sembelit..carrymark pun dah submit...lepas dua beban besar...tinggal final student ngan final aku je...ni pun ada satu lagi esemen yang nak kena submit b4 final...huh...sape suh belajar kan...

aritu masa mula2 nak study dulu big boss tanya aku betul ke nak sambung ni...takut aku tak leh nak cope ngan mengajar dan belajar...aku kata bolehhh...no problemo...hah ko..rasakan...time belajar okla...time nak wat projek memang terasa weiii...kan leh memain...kena tul2 concentrate..aku kalau dah start concentrate 3 hari 2 malam tak tido pun tak pe...kejar due date..mana nak parking marking lagi...esemen yang berlungguk tu..tapi again time management kan...so sape2 yang nak further study tu manage ur time wisely...wahhhh....nasehat dari mak yam...

okla tutup citer pasal kesusahan aku ngan masa aku yang sentiasa tak berapa cukup tu...bz ngalahkan pok jit yang baru buat kabinet dapur...hehehehehehe...

so siang tadi kitorang (me n the gang) g piknik miknik kat pantai sepat...konon2 nak lepaskan tensen le tu...irup fresh air...main2 air di gigi pantai (betul ke nahu aku tu..bedal je la labu)..makan2 (sori guys...aku suppose to bring lasagna...but then...jasad dan minda sungguh letih nak masak malam tu)...aku beli le kuih kat tepi jalan...and surprisingly kuih tu dua kupang se...jarang jumpa kat kuantan rege camni tau...3 singgit berlambak la...yang lain bawak senwic, roti canai, nasik hempet ngan serunding, naget, dan ayor sojuk bersama teh o...okla tu..cukup la for bekpes kan..

cuaca ok sangat sampai tak larat nak lama2 kat pantai...panas jugak...dalam kul 11 lebih rasanya kitorang balik..sebab masing2 ada hal masing2...nikmatilah gambar2 yang dah di snap oleh boss besau ni ek


preparation

ke gigi air

sebenarnya nak amik gambar diorang ni anak beranak...

tapi adalak yang menyibok kat belakang tu...hehehehehhe

diam diam...berpandangan...mata bertentang mata

darah tengah manis woooo...

cuaca yang sangat elok pagi tu

cuba cari benda yang tersembunyi di situ

definitely bukan bot nelayan

6 comments:

l i e y n said...

pok jit buat kabinet dapur?
lain macam je tu....

hidayah said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! nak join jugak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huhuhuhuhu......*sob sob sob *

shahmey shahril said...

sape yang anak beranak tu? takleh click kat gambar lah pulak...

ooo... ada orang nak makan nasi minyak ye.. :)

Yummy Yum said...

lieyn - saje je nak compare ke'bz'an aku ngan najib yang baru tubuh barisan kabinet yang baru....hehehehehe

dayah...nak join ke?? sian...nanti kitorang buat piknik lagi...aku layoq (tayang) gambar kat sini...hehehehehe

shahmey..eh kak neeza...yang tu noni tiga beranak...yaya nak menamatkan zaman bujangnya bulan 5 nanti..Insyallah..

noniey said...

dayah, jangan jeles. memang best giler pagi tu. sume orang macam nak release je apa2 yang serabut selama 1 sem. hehehe. betul tak kakyam.

nway nak tanya gak. pok jit sebelah kedai bo ke. hahahahaa

Yummy Yum said...

noni..baca la komen aku ke lieyn tu