Final & Exam

8:09 AM Posted In , , 3 Comments »
Ada dlm bas ni, esok ada final exam lightning, kalau aku naik bas ni maknanya mlm td aku ber'tahajud' ngan nota2 earthing dan lightning tu le, aku nak tdo dlm bas, kang sampai kl aku leh marathon sampai pagi esok, pas xm aku blk kuantan naik bas, pon aku tdo gak nanti, qadha' tdo mlm sebelum tu, camtu la aku klu time xm, dr dulu lg dah, mlm b4 xm pulun sakan, kalau dulu nescafe peneman study aku, tp skang tidak lg, kacip fatimah setia menemaniku mlm2 genting itu, hehe..okla, bas pun dh gerak, gue mau beradu...zzzzzz

3 comments:

hidayah said...

sempat lagi layan blog tuuuuhhh.. kalau saya tak de la..huhuhu

l i e y n said...

good luck!!!

Yummy Yum said...

dayah...sementara nak tunggu bas gerak je..sempat le jenguk blog ni..hehehe

lieyn...tq..one more paper to go..huhuhu