Aku berjiwa ROCK!!!!!!

1:16 AM Posted In 4 Comments »
cewahhh..rock konon...orang usik skit nangis...hehehehehe...orang tertentu je yang boleh usik sampai nangis tu..hehehe..dengar lagu Kamelia kat Astro..best la pulak layan lagu ni..rock 80'an memang best...Search, Sweet Charity, Wings, Lefthanded, BPR...penah dengar live Ramli Sarip, Awie ngan Hattan nyanyi...memang power diorang ni..yang paling tak sangka Hattan punya suara la...power siottt...teringin sebenarnya nak dengar Amy Search nyanyi live..tapi tak berpeluang..takpela...dengar kat radio je la..takpun lepas gian kat karaoke..hehehe..

layan beb lagu ni...


Sweet Charity

Kamelia

Gugusan hari-hari
Indah bersamamu
Kamelia...

Bangkitkan kembali
Rinduku mengajakmu
Ke sana

Inginku berlari
Mengejar seribu bayangmu
Kamelia...

Tak peduli kan ku terjang
Biar pun harus kutembus
Padang ilalang

1
Tiba-tiba langkahku terhenti
Sejuta wajah telah menahanku
Inginku mati mereka berkata
Tak perlu kau berlalri
Mengejar impian tak pasti
Hari ini juga mimpi
Maka biarkan ia datang
Di hatimu..

( ulang 1 )
ct nurhalija tetap menjadi pojaan hatiku

4 comments:

Rasyidah Abd. Aziz said...

aku memang minat gler diorg tu suma hahahaha kalau tanya lagu sekarang, aku tak hafal...tapi kalau lagu diorg, aku memang hafal sampai sekarang. kalau g karaoke pun lagu diorg ler yg aku nyanyi kihkihkih

Yummy Yum said...

best kan layan lagu zaman diorang tu..memang puas jerit la..hehehehe

hidayah said...

saya kat sini pun masih dok layan lagu rock kapak zaman dulu2... hehehe... kalah la lagu omputih... hhaha

Neeza Shahril said...

akak suka lagu2 lama..
kita kan sezaman Yam ;)