week 1

8:00 AM Posted In , 6 Comments »
18/7/09

minggu ni aku dah start keje cam biasa...tiap hari abang hantar g keje...bawak kete pun slow je...takde la ribut ke topan masa bawak kete tu...mengajar pun kontrol2 ayu...kejap diri..kejap duduk...tak nak bagi badan letih..

masuk minggu ni aku rasa cepat sangat lapar...lapar yang tak leh tertahan...kena makan tang tu jugak..dan aku rasa berat badan aku dah bertambah...cuma tak berani nak timbang je...pastu kerap jugak la aku buat lawatan rasmi ke toilet...jauh seh toilet ngan ofis...lelah aku berjalan...aku dah mula rasa mengah2 skit kalau berjalan lebih skit

rasa loya ngan muntah2 takde lagi dalam minggu ni...makan pun semacam je...semua benda aku bedal...nasi especially...benda lain tak jalan dah...mee ke bihun ke..rasa cam tak kenyang je...nak gak nasik....hehehhehe...mak yam rasa badan mak yam dah macam tong drum dah...banyak baju tak leh nak sarung weiiiii...tuluuuunnnnnnn

6 comments:

Mak Doyah said...

Yam, memang peringkat awal ni perut lapar je, rasa macam berangin je...aku dulu memang cam tu, kalau rasa cam tu memang tau la pregnant, sebab lapar dan perut kosong tu rasa lain macam je...makan je Yam, kau ok rasa nak makan nasi je, kalau aku dua2 kali pegnant , selera pada fast food dgn nasi lemak je ko tau..lepas tu ueekkkkk balik..hehehe..sebab tu la badan jadi cam anak gajah..hehehehe, tak pe, makan je Yam, yg penting ko dan baby sihat, jadi tong ke, anak gajah ke, anak badak ke,tu lain hal, tapi just jaga la for blood pressure and darah la, Hb, gula dalam darah and so on..ok, maintain jalan ayu2 ok yam...

Yummy Yum said...

thanx fae..tapi skang ni aku dah tak lalu makan la, makan buah je la...

l i e y n said...

mak yam tong dram.....mcm rhyming je...
haahahahahahah jangan marah nnt cepat tua!!!

inna hayati said...

ma...
alhamdulillah...semoga mama n baby sihat2 sahaja....
saya doakan selalu.

Rasyidah Abd. Aziz said...

alhamdullillah...kak yam...happy tak terkata aku membaca berita ini...even though aku terlewat tahu, congrats and most important thing, jadilah wanita seayu mungkin hahaha ko cakap kat abang arip...aku minta tolong sangat dia tolong ko buat suma keja rumah sampai ko bersalin...tolong la bykkkan rehat kak yam...tak sabar nak nengok muka anak ko nih

Yummy Yum said...

lieyn - hahahahaha...stay young forever

ina - tq

syidah - thanx syidah...memang skang ni time membuli abang arip pun...hehehehhe