Selamat Berpuasa!!

4:05 PM Posted In , , 5 Comments »
kejap je kan...pejam celik dah masuk Ramadhan...selamat berpuasa semua...semoga puasa kali ni lebih baik dari puasa tahun2 lepas..moga kita dapat grab sebanyak mungkin pahala di bulan penuh keberkatan ni...insyallah...

kalau kesihatan mengizinkan...insyallah aku akan berpuasa penuh tahun ni...bestnyaaaa..so far aku tengok hari ni ok je...lagi ok dari hari tak puasa...kalau tak tu asyik loya je...walaupun pagi tadi sahur tak seberapa...aku tak larat nak masak skang ni...nak suh cik abang masak, kesian la pulak...dia tu tak berapa nak pandai masak dan tak minat sama...aku lak tak leh nak bau ayam, daging dan ikan mentah...kang lagi teruk aku membuekkkk...so pagi tadi dengan gigihnya aku bangun jugak, buat bilis goreng kicap campur bawang...cili api abis da...kalau tak campur cili api lagi sedap, pastu rebus telur masin...cukup la bang...dah ko malas masak bang...terima je la seadanya...nak suh buat goreng ayam berempah pun tak nak...huhuhu..sian aku...terperuk le ayam aku kat peti ais...bila la boleh jadi ayam goreng rempah ni....

so....selamat berpuasa semua...maaf zahir batin...


pssttt....hari ni bukak pose kat umah orang...tak malu..menjemputkan diri sendiri ke rumah orang tu...hehehhehe...

5 comments:

Anonymous said...

mcm resepi amid le kak yam hehe

noniey said...

takpe.. mesti orang tu mengalu-alukan kak yam ke rumah dia.. hehehe

SfKn said...

tahniah kak yam...be careful yek? harap semuanya dipermudahkan.

ikien said...

tak ape la kak yam bersusah2 dahulu...

Yummy Yum said...

zatul - agaknya tu masak orang jawa kot...hehehhehe

noniey - akak bukak pose kat umah nurul...suka betul dia tu

pah - thanx

ikien - kena la berkorban apa saje