Yuhuuuuu

8:19 PM 7 Comments »
wahhhh...aku dah ada blog la....macam tak caya je kan....orang lain semua dah beratus entry...aku baru je nak start ber'blogging' ni...hehehhe...anyway mana ada time frame kan when u have to start your own blog...sukati aku la nak buat blog ke tidak...tapi kenapa suddenly aku nak menulis ni....jeng jeng jeng....ada citer panas la beb...satu kampung dok berkipas skang...tak senang duduk semua orang...ada yang marah2, ada yang geram2, tapi ada yang tak tau nak letak muka kat mana (ada ke???)...wahhhh adakah anda terasa bahangnya....takpela...kalau sesapa yang tak paham tu ignore je la...hanya mereka, keluarga mereka dan juga rakan2 mereka saja yang pahammmm......

aku ni sebenarnya dah lama teringin sesangat nak menulis...tapi aku selalu pikir yang aku takde benda nak cerita...takde benda yang seronok yang nak aku kongsi ngan korang semua...tapi aku kena positif dan optimis...aku kena buang semua perasaan yang menggangu emosi aku selama ni...life must go on bebbb (peace brother)...selagi ko dok merundung duka...selagi tu la ko akan rasa diri ko kecik, kecik dan kecik ( dah la memang kemetot,tapi cute kan....hehehehehe)...ok dah la cerita pasal perasaan aku yang tah apa2 ni...korang jangan emo lak ekkk..gua takde apa2 la, gua okey je...

why L.O.V.E because i love LOVE by Nat King Cole (oldies tu), i love the lyrics, i love the melody...andddd i really feel that i'm in love again...i love the feeling (although it really hurts me when we're far apart)...i feel more more more beautiful and sexier too (uuupppsss sorry)....sori la beb, gua jiwang jap....anyway aku sayang korang semua...tanpa korang sapa la aku....hehehehe dan hayatilah lirik lagu ini..(macam artis la pulak...hehehhe)

L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very, very extraordinary
E is even more than anyone that you can adore

Love is all that I can give to you
Love is more than just a game for two
Two in love can make it
Take my heart and please don't break it
Love was made for me and you

L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very, very extraordinary
E is even more than anyone that you can adore

Love is all that I can give to you
Love is more than just a game for two
Two in love can make it
Take my heart and please don't break it
Love was made for me and you
Love was made for me and you
Love was made for me and you

7 comments:

l i e y n said...

blog title tu dah menunjukkan kegersangan kak yam....kuang kuang kuang

noniey said...

hahahahaha...
welcome to be a blogger...hehehehe... pasni habis ah citer sedih2 ngan citer kegersangan kakyam kuar..hahahaha

Anonymous said...

welcome to the blogging world!!! kak yammm... letak ler link blog saya kat LOVE kak yam ni.... huhu..sa;am aidil adha..

p/s: esok rayaaa yey!!

Neeza Shahril said...

Dah ada blog ye.. boleh la Arif melepaskan kerinduan.. letak la gambar gambar kesayangan Arif kat sini ;)

cerita apa yang berbahang panas tu? hehehh.. makcik kepoh ni nak gak tahu.. biarlah jauh punnn.. :P

Yummy Yum said...

lin ngan noni - jangan cakap kuat perkataan gersang tu malu...akak lonely je....hehehehe

anis - akak dah add dah...saya budak baru belajar

kak neeza - boleh nak cerita, tapi bukan di sini ye..

SfKn said...

kak yam, congrates! ni kira peningkatan dalam hidup gak. jom kita explore sama2 ek?

Intan Noorazlina said...

wah... tambah lagi sorang rakan blogger...
Congrats kak yam... mari kita ber blog...