Loving You....

11:06 PM Posted In 6 Comments »
Lovin' You - Minnie Riperton
Lovin' you is easy cause you're beautiful
Makin' love with you is all i wanna do
Lovin' you is more than just a dream come true
And everything that i do is out of lovin' you
La la la la la la la... do do do do do
No one else can make me feel
The colors that you bring
Stay with me while we grow old
And we will live each day in springtime
Cause lovin' you has made my life so beautiful
And every day my life is filled with lovin' you
Lovin' you i see your soul come shinin' through
And every time that we oooooh
I'm more in love with you
La la la la la la la... do do do do do
ada sesapa tau lagu ni...lagu ni boleh dikategorikan oldies jugakla...aku memang minat oldies...lagu tangkap lentok camni memang aku layan...tambah2 kalau lirik tu ada kena mengena ngan aku...lagu ni telah dijadikan sebagai runut bunyi (soundtrack) dalam filem Bridget Jones...tu sebab aku sukaaaa sangat filem tu dan lagu ni antara sebabnya...hehehhehe....eh eh...nape aku tetiba je aku cerita pasal lagu ni...sebabbbb...aku sendiri yang tau..

6 comments:

l i e y n said...

eleh, tgh gersang le tu....
huahuahua..

noniey said...

hahahahaha.. lambatnyer 3 bulan ni berlalu...

Neeza Shahril said...

tengah rindu ke? sabar ye.. lama tak dengar cerita che' abang Yam tu.. dia dok bertapa kat apartment kot..

Anonymous said...

tgh tunggu jemputan makan2 beramai2 dari Syahril ni... lapo tau... hari2 makan nasi goreng, takpun pegi belakang hotel makan Roti Purata / Cappatti...

Yummy Yum said...

lieyn - tau tak pe...

noniey - tu la noniey...rasa cam 3 tahun je

kak neeza - ariff lapo tu...tiap hari nasi goreng...nak sedap skit kari daging..tu pun masak sendiri...tak tau la sedap ke tak...

Neeza Shahril said...

lahai.. kesiannya... akak nak masak banyak sekarang memang tak larat.. hari Rabu jomlah pergi program agama tu.. gerenti dapat makan banyak :))))