Aju's Wedding

11:22 PM Posted In 0 Comments »
last 20th Dis, Juliana Halim selamat dinikahkan dengan jejaka pilihan hati (tak ingat sapa nama...tak dapat kad jemputan la...tapi pegi je)...Tahniah Aju...semoga kekal dunia akhirat..Insyallah....
Aju ni sepupu aku, anak adik mak aku...aku memang suka pegi kenduri kawin keluarga aku...sebab dapat kumpul satu family ramai2...kalau time raya susah nak jumpa sebab ada yang balik umah in-law masing, ada tu pulak balik kampung sekejap je, tak dapat nak jumpa...so time kenduri kawin camni la baru la dapat gather ramai2...sembang2...gossip2..tu yang best tu....dan satu lagi dapat kenal keluarga jauh...kalau diorang ada kesempatan diorang akan datang...masa ni la boleh kenal adik beradik sebelah tok ngan tok wan...dan yang paling best tu diorang pun masih ingat kat kita lagi..cucu2 sedara diorang ni..tu yang seronok dan terharu sangat...sebab tu la kalau ada jemputan kawin ni aku akan pegi sedaya mungkin...nak mengeratkan silaturrahim

on the way balik dari umah Aju, aku terserempak ngan accident, sempat la snap gambar dua tiga keping, tapi tak berapa clear sebab snap dari camera phone....berhati2 di jalan raya especially time hujan2 ni...



0 comments: