Cuti2 Malaysia

7:06 PM Posted In , 4 Comments »
berjalan aje aku nih..tak reti ke dok diam2 kat umah tu..pastu ngadu..badan penat la..nak g spa, duit dah kopak dah ni..cukup2 makan je sampai hujung bulan ni..

actually aku baru je balik dari Bukit Merah Laketown Resort...aku plan last minit g BMLR ni..lepas Dr. M postpone aku nyer aii vee eff...suppose i do the aii vee eff tu last month kat HUKM, tapi since kat UIA dah nak siap dah dia nyer bilik semua, so postpone ke this month, takpe, banyak hikmahnyer postpone ni...aku leh balik kampung...bawak budak2 tu jalan cuti skolah ni..kira serampang dua mata la ni...

apa??nak tau kesah Bukit Merah ke...nanti la aku citer next n3 ek...malas nooo mak yam nak upload gambo...kang kalau rajin malam kang mak yam buat ye

tunggu kisah selanjutnya....

4 comments:

noniey said...

takpe berjalan skrang.. lepas ni tak leh dah.. tapi badan tu kena jaga.. biar sihat.. sebelum buat ai vee eff tu, kena gak jaga badan biar dalam keadaan sihat...

Neeza Shahril said...

banyakkan doa tika berjalan tu Yam..
doa orang musafir makbul Insyaallah...

Rasyidah Abd. Aziz said...

wahhh sakan berjalan yeeee hehehe happy hols!

Yummy Yum said...

thanks noniey..sebab tu la nak berjalan sakan sebelum rehat sakan nanti

thanks kak neeza...semoga ada good news nanti insyallah

syidah - tapi aku nak jalan sakan cam ko, sampai leh g kesana, insyallah...