Aduh Sakit Kepalaku

9:28 AM Posted In 2 Comments »

aku sakit kepala dah lama dah...start 10/5/2009 (mak aiii...detailnya...jam berapa tak ingat ke)..sampai skang kepala aku masih lagi nyut nyut..aku dah mintak tolong elly urutkan (minah ni memang pandai bab urut mengurut ni)..pun tak jalan gak..pastu aku g spa..from head to toe aku servis..letih badan hilang..kepala masih lagi dok sakit...pastu aku g saloon lak..cuci rambut..pun takde kesan gak...bertambah sakit lagi adala...mula tu aku risau gak, mana la tau aku ni ada darah tinggi ke, high kolestrol ke...tapi masalahnya sakitnya sebelah kepala je..cam migraine la...bangun pagi rasa berat sangat..tapi dalam masa yang sama aku selsema..so fine la kan..maybe aku sakit ni sebab flu kot, so tak yah la nak risau high blood pressure ke high cholestrol ke..sebabnya aku dah check dah cholestrol aku aritu, normal je..

alih2 nak jadi cerita semalam, aku try nak baring...tetiba aku rasa gigi geraham aku yang kat sebelah atas kiri rasa berdenyut seiring sejalan dengan kepala aku yang sebelah kiri yang sakit itu...adakah aku sakit gigi?jeng jeng jeng...benda yang paling aku takut sekali...orang kata sakit gigi memang siksa...adoyaiiii...mak sakit gigi ke...aku pun terus panggil, abang!!!, abang raba2 gigi aku tu (abang tak geli ke?)..dia pun dengan konfidennyer bagitau..gigi ko berlubang la...ish biar betik...apalagi kepala ku rasa semakin berdenyut nyut...dok memikirkan camne la kalau gigi aku kena cabut ni...ish ish..

pastu tetiba je laki aku bangun tido dia pun terus cakap, makan minum rasa ngilu tak, aku cakap ok je, geraham bungso nak tumbuh la tu, kalau gigi berlubang mana boleh makan bertambah2...minum air bergelen2....hehehehehehehehehe...betul gak kan...geraham bongsu nak tumbuh la tu, laki aku raba lagi gusi aku...dia kata bengkak....

sakit tak kalau geraham bongsu nak tumbuh...aku dah seram dah ni...huhuhu

2 comments:

l i e y n said...

mmg sakit kak yam...
kalau aku, sakit nye sekejap datang pun takde, lama pastu kena lagi sebab gigi tu takkan kuar terus, sikit2 je...
apa lagi, pain killer le ubatnya!!!

Yummy Yum said...

ye ke...tapi skang ni dah kurang dah sakitnya...aku pun konpius, betul ke gigi bongsu aku tu nak tumbuh..hehe