Wonderpet

6:11 PM Posted In , 5 Comments »

skang ni memang tengah hot peri2 katun wonderpet ni..aku je yang tak penah tengok..almaklum la kan..kat umah ni mana ada kanak2 yang berusia 5 tahun ke bawah..so nak citer pasal anak buah aku sorang ni, sapa lagi kalau bukan si faris safwan tu..obsessed tul ngan katun ni...baru jap tadi dia call aku, sambil nyanyi2


wonderpepet wonderpepet wonderpepet

apa yang penting

kerjasama


terguling-guling aku gelak

pandainya ko nyanyi faris oiiii...sape yang ngajor ni

siap suh aku nyanyi tu


wonderpepet wonderpepet


huhuhuhu


tak sanggup lagi den nak nyanyi...


okla faris..yang penting kerjasama kan....


huhuhuhu

5 comments:

hidayah said...

sama aje dgn fatihah kat sini.. tapi dia xreti nyanyi lagi... kalau dgr je lag wonderpet kat tv, terus melopong.. haha

mamadou said...

Thats how wonderful of children world.........

elyse said...

*speechless*

Yummy Yum said...

dayah - memang feveret katun skang ni

mamadou - yes..wonderpet=wonderful..hehehehe

eliz - tu yang saya gelak guling2 tu

noniey said...

aqil pun sama.. suka sgt wonderpet. tu je lah kartun yang dia suka pun. tapi bab2 lagu dia hanya tau sebut yea je.. hehehe...