Miri: Day 3

8:54 PM Posted In 6 Comments »
17/5/09 - hari ketiga aku di Miri...nak balik dah pun..flight kul 1125...so bajet sampai airport dalam kul 1030 la...so sempat lagi kalau nak rembat apa2 sebelum balik semenanjung ni..

pepagi lagi kitorang kuar g bekpes kat Kaya Toast...mmmm...sedap...kat depan hotel je tempat makan tu..kedai ni di rekemen oleh waiter Sajian Warisan Restoran...baik sungguh budak itu..

perfect half-boiled egg

muka stim dapat telur



lepas tu terus check out n kitorang g Miri Handicraft...ada colouring contest rupanyer...ingatkan budak2 je yang masuk bertanding, rupanya mak budak pun ada gak...so kat sini aku rembat beg satu n kayu alas meja makan...selagi boleh membeli, aku beli je la...



pastu terus ke airport, pulang balik kete..lepak2 kat airport...flight delay maaaa..kul 12 baru dapat take off...

we're leaving on a jet plane
dont know when we'll be back again







notakaki:
aku muntah dalam flight...ishhh...dasar kampungan sungguh

6 comments:

Rasyidah Abd. Aziz said...

wah kak yam...jalan sakan yeee hehehe lepas ni sape lak le yang nak berjalan sakan lagi

Yummy Yum said...

syidah...tak le sakan mana pun, nak tunggu ko nyer kisah pulak dari sana

noniey said...

sedap giler tgk telur tu.. n roti tu..

Yummy Yum said...

sedap noniey..nyam nyam nyam

hidayah said...

mabuk udara ke? hahaha

Yummy Yum said...

hehehehe...badan aku memang hangin masa tu...pastu laki aku bukak citer pasal nasi berulat, mana tak aku wekkkk