Ponek

11:23 PM Posted In 2 Comments »
sebut betul2 tajuk kat atas tu..jangan salah sebut ek...uishh badan lotih..penat berjalan, merangkak, berlari bagai...hehehehe..jangan saspen...aku penat kan sebab aku bersenam cam kak neeza..tapi penat merayau ke miri 4 hari ni..nak hapdet pasal last wiken..tapi tak dan lagi la..tunggu entry aku pas ni ek




notapenat:
14/5/09 - cam biasa setiap petang laki aku main volleyball
15/5/09 - sampai Miri dia tak dan nak main volleyball (sedey la tu kot)
16/5/09 - dia dapat tengok and jadi coach jap untuk volleyball
17/5/09 - touchdown je kat KLIA, terus g bangsar main volleyball
18/5/09 - sampai kuantan kul 5 ptg je terus coaching volleyball

di waktu aku menulis ni pun dia ada training volleyball....apo ko tak lotih ko bang oiiii

2 comments:

Neeza Shahril said...

takde cerita kat miri ke yam?
buat apa gi miri?
bercuti ke?

Yummy Yum said...

kak neeza...tu saya dah citer dah pasal Miri