You're My Everything

10:38 PM Posted In , 5 Comments »
aku sebenarnya tak pandai nak menulis dengan baik...dalam otak ni selalunya ada je banyak benda nak cerita kat korang semua, kadang2 tu lepas aku tengok movie yang best, aku nak sangat share ngan korang cerita tu, tapi everytime aku nak cerita dengan jari ku ini selalunya tak menjadi, aku lebih senang kalau dapat bercerita ngan mulut ku sendiri..aku memang minat sangat tengok movie and dengar music. Kalau movie tu selalunya aku suka tengok citer yang romantic, macam, Pretty Woman, Music n Lyrics, Bridget Jones dan baru je tadi aku tengok citer Knocked Up dan skang ni aku tengah tengok Shall We Dance..tadi aku ada try nak tulis pasal Knocked Up ni tapi tak jadi, tak tau nape, salu lost my word when telling stories tru writing ni..actually aku nangis masa tengok citer tu, mungkin bagi korang semua cerita ni cerita biasa, tapi bagi aku, tak tau la, aku ternangis jugak tadi, sebab aku tengok bersungguhnya si Allison tu meneran masa nak give birth tu, then masa baby keluar aku pulak menangis sama ngan si Allison tu, hehehehhe...bukannya apa, aku rindukan baby sebenarnya.. tu sebab aku tersentuh tengok cerita tu..aku ni kalau tengok cerita, jiwa dan jasad aku ni seakan2 dalam cerita tu, nak kata aku ni sensitip, tak jugak, kadang2 tu adala (monthly), tapi tu la kan, aku ni kan ke over acting, buat apa pun mesti nak over acting, tengok citer pun over acting jugak..hehehhe..satu lagi cerita yang aku suka tengok Dance With Me, citer ni aku suka sebab lagu ni

You're My Everything by Santa Esmeralda
Na na na na ...
You're my everything
The sun that shines above you makes the blue bird sing
The stars that twinkle way up in the sky
Tell me I'm in love, when I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my finger tips
And all the while my head in a spin
Deep with in I'm in love
You're my everything and nothing
Really matters but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning with those big brown eyes
You're my everything
Forever and the day I need you close to me
You're my everything
You never have to worry never fear
For I am near when I hold you tight
there's nothing that can harm you in the lonely night
I'll come to you and keep you safe and warm
Yes, so strong my love
You're my everything
I live upon the land and see the sky above
I'll swim within oceans sweet and warm
There's no storm my love (Repeat)
okla, aku nak jiwang2 ngan lagu ni...hehehhehe

5 comments:

Neeza Shahril said...

Yam, tak lama dah... beberapa hari je lagi.. dah kemas rumah? dah sembur perfume rumah? dah beli carpet merah? hehee..

hidayah said...

kakyam..
saya dah tgk dah cite knocked up tu... dgn shall we dance. mmg saya pun suka cerita2 mcmtu... kat sini sekarang ni tgh byk cerita2 romanti komedi kat wyg... antaranya "He's is so not into you","The confession of a shopaholic"-yg nidiadaptasi dr buku sophie kinsella, n byk lagi... cuma saya mana la nak gi tgk wayang.. fatihah tu nak letak mana kan.. hehe... tunggu keluar dvd je la baru nak tgk kat sini... hehe

Intan Noorazlina said...

amboi kak yam... makin jiwang sejak abg arip nak balik ni ye... teruskan kejiwangan anda kak yam...

l i e y n said...

knocked up cite pasal apa ekk?sape berlakon?
shall we dance dah pernah tgk, n plan nk tgk lagi sekali smlm tp terlupa..

dayah, aku n aku kan serupa...layan DVD je le...

Yummy Yum said...

kak neeza - dalam proses la ni, semangat ni nak tunggu cik abang balik...hehehe

dayah - memang la tengah banyak romantic comedy, sebab valentine kan, dayah, satu lagi citer yang aku suka, you've got mail, meg ryan, best gler citer tu...hehehehhe

intan - kalau laki ko tinggal ko 3 bulan, ko paham la intan, aku ni dah jiwang tahap dewa gaban dah ni...hehehehhe

lieyn - Knocked Up pelakonnya adalah Katherine Heigl (Grey's Anatomy) and Seth Rogen. diorang ni one-night-stand lovers who unexpectedly become soon-to-be parents, so the journey of love started from Allison (Katherine Heigl) ni got pregnant sampai la baby tu keluar, tu yang aku touching-mouching tu...hehehhehe..padahal one-night-stand lovers je...hehehe