Mak mana?

12:45 PM Posted In 5 Comments »
ahad yang lepas aku g jamuan raya kat taman aku duduk ni ha. elok sampai je, majlis baru nak mula...okla tu...terus amik tempat duduk...salam ngan orang keliling...ada sorang makcik ni yang agak peramah..tegur aku

mak mana?

(what?????? do i look like ten yrs old kid?)

mmmmm....saya dah beli rumah kat sini

(tak menjawab soalan langsung...sebab agak skit bengang)

rumah yang mana

tuuu....(sambil tunjuk ke arah rumah aku)

dah lama dah saya dok sini...dah dekat 7 tahun mak cik..



moral of the story: kenali la jiran tetangga anda...huhuhuhu

5 comments:

inna hayati said...

awet muda tu namanya ma...haha..bagus2.

noniey said...

tahun depan dah ada baby.. takde orang dah cakap camtu..

Intan Noorazlina said...

kak yam mmg petite kot, tapi tak la nampak macam nak kena tanya soalan "mak mana dik?" "adik dtg dgn mak ke?".. huhuhu.. makcik tu rabun kot kak yam... huhuhu...

Rasyidah Abd. Aziz said...

ko kan mmg comey kak yam...nak wat camana hahaha

Yummy Yum said...

ina - memang la awet muda, tapi takla sampai nampak macam 20tahun muda kot

noniey - kot nanti orang tanya, jaga adik ke tu...hehehhe

intan - aku rasa la kot...tapi rasa cam tak logik langsung la intan

syidah - aku tau aku comey syidah, tapi takde la macam budak umo 10 tahun kot...b**bs aku besar pe...hehehhe