Insan yang bernama SUAMI

10:40 AM Posted In , , 4 Comments »
saya ada seorang suami

saya selalu bercerita dengan dia

saya selalu cerita macam2 ngan dia

semua kawan2 ofis saya dia kenal, walaupun ada tu dia tak penah jumpa pun

kalau saya bercerita ngan dia dalam kereta

dia salu cakap

ohhh

ahhh

ye ke

macam takde perasaan je

tapi saya tetap akan bercerita

kalau kat kedai makan pulak

kalau saya bercerita

dia selalu tak concentrate

mesti asyik 'tertengok' pompuan sexy

geram saya....

tapi saya tetap tak jemu bercerita

saya selalu jugak kongsi masalah ngan dia

kalau saya cerita masalah kat dia kan

dia terus bagi solution panjang berjela

kadang2 tu saya nak dia dengar je

saya nak dia jadi pendengar yang baik

tapi dia tetap tak puas hati

dia mesti suh saya ikut cakap dia

tensen saya dibuatnya

satu hari saya ber'YM' dengan dia

dia outstation masa tu

dan pada masa tu saya rasa sangat down under bottom of my heart

berjela2 saya luahkan perasaan kat dia

dengan harapan apa yang terbuku di hati dapat dilepaskan

tapi hanya inilah jawapan dari suami tercinta

biasala tu

hampeh...

penat saya menaip

itu saje ke saya dapat

terus saya call dia

dia pun cakap la

"abang tak tau nak cakap apa dah, kang kalau abang cakap panjang2 nanti sayang cakap abang membebel, sayang nak abang dengar je, pastu bila abang tulis, biasa la tu, sayang marah pulak....apa abang nak buat ni....huwaaaaaaaaaaaaa"


mmmmmm....senyap je la....baik cerita kat blog

4 comments:

SfKn said...

part paling best dlm entry ni ialah "tertengok"perempuan seksi.hehehehe! biasala kak yam, lelaki kan makhluk yg plg sukar difahami

noniey said...

lelaki ke yang sukar difahami.. pempuan pun sama kot.. kadang2 kita nak dia manja dgn kita.. kadang2 kita tak nak.. kadang2 kita nak dia pujuk kita dgn hadiah.. tapi bila dia buat, kita marah plak sebab hadiah dia tu tak sama dgn apa yang kita pk kan.. sebab pempuan ni suka pk sume dalam kepala otak n nak suami intepret sendiri.. padahal kalau isteri tak bagitau, camne suami nak tau..

Yummy Yum said...

pah - aku rasa sama je, mesti laki kita pun cakap, pompuan ni susah betul nak paham...so paham2 sendiri la ye

noniey - betul tu, aku setuju sangat ngan pendapat ko tu, pompuan ni complicated, laki ni pulak simple sangat...so pandai2 la nak hidup bahagia dan dapat pahala banyak2 kan

Neeza Shahril said...

hahahahah!!!! akak memang tak tahan nak gelak..

ni lah namanya sindrome "wahai isteri.. apa apa je laaaaa" hahaha!!!

"saya ada seorang suami" - kalau yam tulis saya ada 2 orang suami, akak pengsan dah.. huhuuu..