Makan besau

8:14 AM Posted In , , 3 Comments »
beso sangat ke...ada beso gajah ke...hehehehehe

takde la beso macam gajah...semalam bukak pose kat Anjung Delight....hebat2 jugak lauk kat situ..ada ketam..udang..lala..sotong..ikan bakar..ayam..tomyam..sup..siput sedut..daging..dan banyak lagi...tapi yang best ada kerabu mangga...berbaloi la dengan harga buffer rm15 sekepala...memang puas hati la...semalam aku makan tak hengat...sedap gilerrrr..berselera betul aku tengok semua lauk tu...banyak jugak la aku makan malam tadi..orang lain dah abis makan...aku still melantak lagi...alhamdulillah..ada gak selera aku selepas beberapa minggu tak berapa nak lalu makan..

sepanjang bulan pose ni 4 kali je aku berselera makan betul2, 1st masa berbuka kat umah nurul 2nd berbuka kat New Horizon makan steamboat, 3rd buka puasa kat umah adik aku, 4th yang semalam la, kat Anjung Delight...rupanya aku ni nak kena makan berjemaah..baru ada selera..setakat makan berdua ngan cik abang, pastu makan lauk param...memang takde selera..hopefully pasni selera ada balik..

gambar lauk takde sebab tak sabar nak makan

3 comments:

hidayah said...

kak yam..

nak joinnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!

Yummy Yum said...

jom dayang...ko datang je kitorang arrange bukak pose kat tempat lain pulak..hehehe

noniey said...

bukan dayang lah kak yam.. dayah lah