Hepi Mother's Day

10:59 PM Posted In , 5 Comments »
mmmm...what's inside huh....


Selamat Hari Ibu!!!! eh..dah lepas dah eh...sorila ye...lambat la n3 ni kuar kan...almaklumla diri ini belum lagi bergelar seorang ibu..tapi walaupun camtu, aku dapat gak present sempena hari ibu ni..sape lagi kalau bukan Nurul yang bagi kat aku..dah dua tahun dah aku dapat hadiah hari ibu ni...last year aku dapat tudung...this year aku dapat ini...

stroberi lagi...nampak cam tempting je nak makan...tapi apakan daya..itu hanyalah brooch yang perlu disematkan di tudung itu..huhuhu

hadiah ni baru je dapat semalam, sebabnya aku baru je berkesempatan g umah dia semalam...mana taknya dok sibuk jalan sana sinun...lupa la pulak anak sorang ni...hehehehehe

so to all mothers out there..hepi mother's day and wish me to be a mother one day....Insyallah

5 comments:

Rasyidah Abd. Aziz said...

wah sodapnyo brooch...untung betul ada anak dah besar panjang ni. kem salam kat nurul ek

Neeza Shahril said...

comelnya brooch tu.. memang nampak sedap hehee..
bertuah Yam.. dapat anak dah besar..
Insyaallah, nanti rezeki untuk baby.. Ameen.....

noniey said...

insyaallah lepas ni dapat hadiah dari anak sendiri plak..amin

inna hayati said...

happy mothers day ma...
dah terbiasa ah panggil gitu.hehe.

memang macam rasa nak makan jek staberi itu.

semoga mama cepat2 dapat baby jjuga..amin...:)

Yummy Yum said...

syidah - insyallah, nanti salam syidah tu akak sampaikan

kak neeza - thanks, moga doa kita sama2 dimakbulkanNya

noniey - insyallah noniey, walaupun lambat, takpe akak tunggu

inna - thanks ina, semoga ina juga cepat dapat jodoh nanti, insyallah